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The Guardial Legend Dynamics

Started by teremochek, January 12, 2010, 12:30:25 AM

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teremochek


BigGun

a) Initial position   : X=X_bg;Y=Y_bg;Frame=1
b) Movement        : Speed=Speed_bg
c) Animation         : Shots=3; Animation_time=Gun; Pause_between_fire=16
d) HP                  : 8
e) SC                  : 1000
f) Damage            : ---
g) The defeat area: 32x32?

teremochek


Gun bullet

a) Initial position   : X=X_Gun;Y=Y_Gun;Frame=2
b) Movement        : Speed=2,2,2,2,2,2,2,1=1,875; angle=360/15
c) Animation         : Shots=4; Animation_time=4,4,4,4
d) HP                  : 1
e) SC                  : 60
f) Damage            : 4/8
g) The defeat area: 8x8?

teremochek


FishGreen

a) Initial position   : X=0 or 240;Y=-16;Frame=2
b) Movement        : Vertical_Speed=0.75;Horizontal_Speed=0.9625; Diagonal_Speed=? ~ 1 ; angle=90,0 or 180,225 or 315
c) Animation         : Shots=6; Animation_time=1-4(8,8) , 5-6(6,5,5)
d) HP                  : 2
e) SC                  : 300
f) Damage            : 4/8
g) The defeat area: 8x32,32x32?

teremochek

#18

FishBlue

a) Initial position   : X=0 or 240;Y=-16;Frame=2
b) Movement        : Vertical_Speed=1.75;Horizontal_Speed=2,2,2,2,2,2,2,1=1.875; Diagonal_Speed=? ; angle=90,0 or 180,225 or 315
c) Animation         : Shots=6; Animation_time=1-4(8,8) , 5-6(6,5,5)
d) HP                  : 2
e) SC                  : 300
f) Damage            : 4/8
g) The defeat area: 8x32,32x32?

teremochek


FishOrange

a) Initial position   : X=0 or 240;Y=-16;Frame=2
b) Movement        : Vertical_Speed=1.75;Horizontal_Speed=1.4; Diagonal_Speed_xy= ~ 1.1 ; angle=90,0 or 180,225 or 315
c) Animation         : Shots=6; Animation_time=1-4(8,8) , 5-6(6,5,5)
d) HP                  : 2
e) SC                  : 300
f) Damage            : 4/8
g) The defeat area: 8x32,32x32?

teremochek


FishRed

a) Initial position   : X=0 or 240;Y=-16;Frame=2
b) Movement        : Vertical_Speed=2.75;Horizontal_Speed=2.8181...; Diagonal_Speed=? ; angle=90,0 or 180,225 or 315
c) Animation         : Shots=6; Animation_time=1-4(8,8) , 5-6(6,5,5)
d) HP                  : 2
e) SC                  : 300
f) Damage            : 4/8
g) The defeat area: 8x32,32x32?

teremochek


BigFish

a) Initial position   : X=~0 or 224;Y=~0;Frame=1
b) Movement        : Speed=? variable ; angle=~45 or 135
c) Animation         : Shots=2
d) HP                  : 2
e) SC                  : 200
f) Damage            : 4/8
g) The defeat area: 32x48?

teremochek


NumbFish

a) Initial position   : X=RND?;Y=?;Frame=1
b) Movement        : Speed1=? variable(3,3,3,3,3,3,3,2,3,3,3,2,3,3,2,3,2,3,3,2,3,2,2,2,3,2,3,2,2,3,2,2,2,3,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,1,2,2,2,1,2,2...)
                                   ; Speed2=? variable; Speed3=5.625; angle=90,235 or 351,360/15

c) Animation         : Shots=3; Animation_time=8(2nd shot)?
d) HP                  : 5
e) SC                  : 200
f) Damage            : 12/8
g) The defeat area: 48,32?

teremochek


SeaFad

a) Initial position   : X=RND?;Y=RND;Frame=1 or 2;Blinking_time=60
b) Movement        : Vertical_Speed=3.75;Horizontal_Speed=1 ; angle=0 or 180,90 or 270
c) Animation         : Shots=3
d) HP                  : 1
e) SC                  : 100
f) Damage            : 8/8
g) The defeat area: 16x32?

teremochek


SeaWorm

a) Initial position   : X=RND;Y=?;Frame=1; Blinking_time=70
b) Movement        : Y_Speed=1;X_Speed= ? variable to 4; angle=variable;fire_time=16
c) Animation         : Shots=2; Animation_time=?
d) HP                  : 2
e) SC                  : 170
f) Damage            : 1/8
g) The defeat area: 16x64?

teremochek

#25

StarFish

a) Initial position   : X=0;Y=3; and ...;Frame=1
b) Movement        : Y_Speed=2;X_Speed=2; angle=45 or 135,90,235 or 315
c) Animation         : Shots=2;
d) HP                  : 1
e) SC                  : 100
f) Damage            : 1/8
g) The defeat area: 32x16?

teremochek

#26

Calves

a) Initial position   : X=Cockleshell+;Y=Cockleshell+;Frame=1 to 4
b) Movement        : X_Speed=variable;Y_Speed=2+(time=4;-0.5);
c) Animation         : Shots=1
d) HP                  : 2
e) SC                  : 200
f) Damage            : 4/8
g) The defeat area: 8x8?

teremochek


Cockleshell

a) Initial position   : X=bg;Y=bg;Frame=1
b) Movement        : Speed=bg;angle=90
c) Animation         : Shots=1
d) HP                  : ?
e) SC                  : ?
f) Damage            : ---
g) The defeat area: ?

teremochek


TubularEye

a) Initial position   : X=bg;Y=bg;Frame=2
b) Movement        : Speed=bg ; angle=90
c) Animation         : Shots=3; Animation_time=8,8,8,8+fire
d) HP                  : 4
e) SC                  : 200
f) Damage            : ---
g) The defeat area: 16x16?

teremochek


UndergroundEye1

a) Initial position   : X=bg;Y=bg;Frame=1
b) Movement        : Speed1=bg Speed2=up=1,1,1,1(move up)~Y-8;fire_time=16
c) Animation         : Shots=4; Animation_time=Y=53,64,108
d) HP                  : 32
e) SC                  : 300
f) Damage            : ---
g) The defeat area: 16x16?